Recenzija: Core of Creation – Optimal Configuration

2. The New Design
  3. Sin of the Flesh
  4. The Omega Point
  5. Moving Data
Label: self-released
Date: August 20, 2017

Odavno ne pratim dešavanja na sympho/goth/prog sceni. Imam utisak da su odavno prošli zlatni dani ovakve muzike, te da je sve dobro već odsvirano. Vjerovatno mi je dijelom i zbog toga ovaj snimak sasvim lijepo legao. Nostalgija za mlađim danima… Šalu na stranu, ovo je izuzetno dobar snimak, ali redom.

Prva stvar koja upada u oko je briljantan omot. Dora Jovanovska i Mario Strlek zaslužuju sve pohvale za odrađen posao. Koncept iza samog izdanja je još jedan veliki plus, barem koliko se može razabrati iz kratkog opisa koji je predstavljen. Tekstove nemam, te ne mogu suditi o izvedbi.

Muzički, kao što sam već u uvodu spomenuo, Core of Creation predstavlja Sympho Metal uz blagi otklon ka Doom/Gothic Metalu i definitivnu Power/Progressive notu. Tehnički gledano, njihovu muziku predvode klavijature sa jakim osloncem u sva tri pobrojana žanra. Treba napomenuti da su klavijaturske dionice više nego kvalitetno aranžirane i samim tim grade futurističku atmosferu koja odlično pristaje uz koncept izdanja. Posebno se izdvajaju solo dionice u kojima se jasno čuje da je Petar Škvorc izvrstan muzičar. Gitare se nikad nisu posebno izdvajale u ovakvoj muzici, pa to ni ovdje nije slučaj. To je upravo ono zbog čega me nikada ovaj žanr nije držao predugo zainteresiranim. U svakom slučaju, čvrsta gitarska podloga je dovoljno prisutna da se ne izgubi na žestini snimka. O ritam sekciji ne treba trošiti riječi, čvrsto, precizno i produkcijski utegnuto do pucanja. Vokali su možda i najslabiji dio ove snimke. Daleko od toga da su loši, ali djeluju nedovoljno iskorišteni. Kao što je i običaj kod ovakvih bendova, Core of Creation koristi ženske i muške vokale. Čini se da je duboki growl mogao biti pojačan. Očigledan je vokalni kvalitet, ali bi utisak svakako bio bolji da je samo za nijansu glasniji. Sigurno bi se dobilo na snazi. Slično i sa ženskim vokalima, kvalitet je prisutan, u to nema sumnje, čak je i solidno isturen da dođe do izražaja, međutim djeluje nedovoljno izražajno kompletiran i suviše ravan. Malo više glasovnih varijacija, bi u mnogome popravilo utisak. Čak, ako mi dozvolite osobno mišljenje, rekao bih da je to više stvar neiskustva nego greške. Siguran sam da će sve to iskristalizirati na sljedećim snimcima.

Ovo je više nego dobar debi snimak. Jasno je da su momci i djevojka ozbiljno shvatili posao koga su se dohvatili. U pitanju je veoma ambiciozan projekt iza koga moraju stajati i ambiciozni muzičari. Kako će to dalje zvučati, jedva čekam čuti. Za sada bih volio da se pronađe izdavač koji će stati iza ovog benda i realizirati ovo izdanje u fizičkom formatu. To je najmanje što ovaj snimak zaslužuje. Poslušajte, za sada je besplatno, a vrijedi vremena koje mu se posveti.