Recenzije: Horn – Feldpost

2. Die Würfel Rollen Wieder
  3. Wache Schreibt…
  4. ….Und Keiner Wüsst’ Von Flandern
  5. Die Verlorene Rotte
  6. Überall Und Uber Allem

Izdavač: Northern Silence

One man bendova ima na bacanje. One man black metal bendova iz NJEMAČKE ima još više. U moru svih tih bendova često upitne kvalitete, katkad zna iznjedriti pokoji dragulj itekako vrijedan pažnje. U ovom slućaju, to je bend Horn. Jedina sila iza ovog projekta, koji ide pod pseudonimom Nerrath, započeo je ovu glazbenu avanturu sad već davne 2002. godine. Prvi, samo producirani i izdani, album Jahreszeiten je bio izuzetno pozitivno prihvaćen od strane kako slušatelja, tako i kritike što je rezultiralo mnogo boljom produkcijom i izdavačem. Ubrzo, Horn je izdavao album za albumom izuzetno kvalitetnog i harmoničnog black metala koji se dodirivao tema prirode i rata tijekom povijesti. Feldpost je najnoviji album ovog projekta i uvodi podosta novih elemenata.

Vintage militaristička estetika ide savršeno sa samim konceptom albuma koji se dotiče raznih priča iz krvavih rovova prvog svjetskog rata. Odmah što započinje album je set mračnih i punih riffova, koji su ubrzo popračeni sa njih još više u odličnoj simbiozi. Nerrath nastavlja svoju glazbenu evoluciju i svoje majstorstvo na gitari mnogim harmonijama i melodičnim, a opet vrlo atmosferičnim riffovima. Novi elementi koji se pojavljuju na ovom albumu su vrlo militaristički clean vokali koji se pojavljuju s vremena na vrijeme. Generalno gledajući, album veoma dobro kombinira svoje melankolične riffove sa militarističkim bubnjevima, pogađajuči svoju tematiku i više nego izvrsno. Pohvalio bih i ponovno snimljene pjesme Überall Und über Allem te Die verlorene Rotte sa pretprošlog albuma Distanz.
Pohvalio bih i vrlo lijepu količinu injektiranih thrash utjecaja koji se očituju u nekoliko vrlo skakutavih mosh dionica i lijepim brojem catchy riffova, poprilično netradicionalno za ovaj tip blacka.

Međutim, album ima nekoliko boljki. To su već prije spomenuti clean vokali na kojima bi trebalo još malo poraditi te relativno mali broj doista novih pjesama. Od 6 pjesama, samo 4 su nove, prosječnog trajanja od oko 5 minuta, a preostale dvije su prerade starijih radova, od kojih svaka ima 9+ minuta.
Međutim, napomenuo bih kako pjesme nisu toliko grandiozne kao na Hornovom magnum opusu, Naturkraftu no to nije ni približno toliko strašna boljka. Najbitnije je da je kvaliteta ostala i da Nerrath još uvijek posjeduje uho za odlične melodije.

Sve u svemu, Feldpost nikako ne razočarava. Album ne nadlazi Naturkraft ali mu to i nije cilj. Ovo je bend čiji je cilj ipak gurati svoj koncept i priču kroz konstantno razvijajuće melodije i strukture. Uglavnom, ako će te uzimati ovo djelo, očekujte vrlo dobar black metal sa dobrom dozom atmosfere ukomponirane sa vrlo zabavnim i skakutavim dionicama te puno Njemačkog lajanja. Preporuka.