Recenzija: Wolf’s Hunger – Bež’te Živi, Vraćaju Se Mrtvi

5. Rusija
  6. Slava Gromu
  7. Lešinari Će Slaviti Moje Ime
  8. Egzekutor
  9. Rod
Izdavač: Symbol Of Domination Productions

Vukovi su najzad nahranjeni! A bilo je i vrijeme, skoro 10 godina su čekali. Da nastavim sa metaforom, nahranjeni su prvoklasnim sirovim mesom u 36 minuta krvoločne gozbe. Prostim rječnikom, Wolf’s Hunger se vratio renoviran i značajno osvježen.

Skoro 10 godina od silno (sa razlogom) hvaljenog albuma “Osveta u Krvi” pred nama je novi dugo svirajući snimak Novosadskog kvarteta, na više načina simbolično naslovljen. Godinama se mislilo da je ovaj bend mrtav i sahranjen, međutim, vratili su se, po mom skromnom mišljenju jači nego ikada. Osvježeni čvršćom produkcijom i daleko sigurnijim kompozitorskim pristupom donesli su 9 novih pjesama koje, iako na prvi pogled nose slično žanrovsko usmjerenje, imaju u sebi nešto što ranije nije odlikovalo ove momke. Tu prije svega govorim o raznovrsnosti rifovskih rešenja koja će, vjerujem, izdvojiti ovaj album od većine Thrash / Black Metal sastava. Jedna od novina su i dva vokala (scream i growl + u jednom momentu i clean) koja su dala posebnu notu ovom izdanju (poslušati četvrtu pjesmu po redu). Čelična ritam sekcija sa druge strane nije novina, na tako nešto smo već navikli od Wolf’s Hunger, ali je ipak treba istaći, posebno u dionicama kada Black Metal vlada. Kad se već dotičem žanrovskih odrednica, što je također oduvijek bila jedna od jačih strana ovog benda, oni ni ovdje nijednog trenutka ne bacaju Black i Thrash Metal jedan preko drugog. Jasno su određene granice između dionica kada jedan uzima primat a kada drugi ali, kao i uvijek, Novosađani majstorski pronalaze način da prelaze sa jednog na drugi izvedu izuzetno tečno, kako i dolikuje jednom tako iskusnom bendu. Tekstualna strana benda je ista od najranijih dana, te i ovdje zatičemo riječi posvećene veličanju Staroslovenskih mitova i patriotsku tematiku, s’ tim što su ovaj put isključivo napisane na Srpskom jeziku za razliku od prethodnih izdanja kada se pojavljivao i poneki izlet u Engleski.

Kada se sve sabere dobivamo jakog pretendenta za album godine u Srbiji, a u svakom slučaju najbolji povratnički album. Ostaje samo nada da se na sljedeći neće čekati do 2025. godine. Sudeći po prijemu koji je Wolf’s Hunger imao na posljednjim nastupima uživo, vukovi su i dalje gladni, a na bendu je da ih nahrani što prije.

Subscribe on our MJM YouTube ChannelSubscribe