Recenzija: Wizards of Gore – Tales of Partypornogoregrind

8. TITS!.. or Azkaban
  9. Sun rose over the Asshole
  10. Wizards – Senpai
  11. Yer a wizard Harry
  12. Hidden Drack
Izdavač: Miner Recordings

Rijetko mi dolazi grind na recenzijski stol. Ni danas mi nije došao grind. Samo mi je nekakav izvjesni Brus Vein gurnuo kitu bubu u uho i dobio sam ovaj kratak albumičić. Iskreno, stvarno nisam znao što očekivati od ljudi koji se identificiraju sa Radagast The Brown, Grand Maguz Asstonidas Assripa te Klif Kurton. Ovaj album je bolji od novog Slayera Inače bih rekao ne ovako nečemu ali nisam mogao odoljeti. Malo istraživanja i otkrio sam da su iz Zagreba, da najvjerojatnije koriste javni prijevoz i jedu burek u Importane centru. Zadivljen kako ovakvi geniji monstrumi žive među nama, poslušao sam njihov album.

Prvo, neznam tko je crtao cover. Odvratan je! Ja SIGURNO ne bih napravio ništa slično, KUNEM SE. Bez ikakve pompe, album počinje sa Grinding The Granny, svojevrsna balada pametnog teksta o teškim situacijama kakve more penzionere u staračkom domu Gornji Matoševac. Doista valijantni čin koji nikad ne bih očekivao od ovakvog benda. Sama pjesma ima elemenata diska i nekakvog grindanja i poprilično je zabavna. Slijedeća po redu je pak Funky Shit Drakkar koja je povijesne tematike. Riječ je o nedavno otkrivenim arheološkim nalazima koji dokazuju da su Jadranski vikinzi rokali koks i slušali narodnu poeziju kao što je Gutalax. Vrlo inteligentno i upućuje na dobru upoznatost sa novijim arheološkim istraživanjima. Pjesme poput Pork Sex Supreme ne treba previše komentirati. Ta ljubavna poskočica o romantici Andaluzijskih antilopa dokazuje da su članovi ovog benda vrlo nježne duše.

Wizards Of Gore također pokazuju da su fanovi epske poezije i Frank Zappe sa vrlo Summoning inspiriranom stvari imena Radagast the Brown. Epska pjesma je to o legendarnom čarobnjaku, a sama pjesma je posložena kao pravi Šekspirijanski roman, sa laganim doticajima klasičnoga rocka. Međutim, bend također pokazuje i veliku netolerantnost prema mamografskom liječničkom zahvatu u obliku Tits Or Azkaban, koja priča o užasnoj sudbini vještica koje boluju od kroničnog sindroma nejebice. Sun Rose Over The Asshole je velika referenca na žanr klasičnoga westerna. Ova rock numera inspirirana je klasicima kao što je Ennio Morricone, a vjerujem da nije potrebno reći išta više.

Da su članovi Wizardsa ljubitelji sedme umjetnosti, upućuje vrlo glazbeni educirana, a opet zabavna Wizards Senpai. Zadire u teme Japanske animacije i klasične filmografije, sve popraćeno atmosferičnim riffovima. Ovu pjesmu završava jedan outro koji govori o važnim socijalnim pitanjima našeg društva.

Sve u svemu, Wizards Of Gore je napravio jedno poprično epsko djelo koje preispituje društvo u cjelosti. Vrlo pohvalno. Uglavnom, ovo epsko putovanje, sa introima, traje oko 17-tak minuta. Doista su se potrudili učiniti te minute zabavnima, a opet inteligentnima. Preporučio bih da odete na live nastupe koji čine ove pjesme još boljima i skakutavijima. Jedina je boljka što će te morati gledat u njih, ali mala je to cijena. Preporuka ljubiteljima klasičnog rocka i diska kao što su Gutalax, Cock And Ball Torture i sl.