Recenzija: VHS – Screaming Mad Gore

14. Island of Death
  15. Demons
  16. The Tastiest Chili in Texas
  17. When Sleeping Bag Meets Tree
  18. The Night He Came Home
Izdavač: Splatter Zombie Records

VHS (Violent Homicidal Slasher) je kanadski bend novije formacije ali generalno nepoznatog datuma kada su se oformili. Jedino što nam može ukazati na njihovu starost je prvi EP koji su izdali ni manje ni više nego u 8. mjesecu 2015. Sastav ovog benda jednostavan je i pamtljiv, te poimence glase James (bas), Andy (bubanj) te Mike (gitara/vokal). Svoj album prvijenac “Screaming Mad Gore” izdali su u nekoliko navrata, a zadnji puta u Lipnju 2016 putem njemačkog Splatter Zombie Recordsa na CDu.

Sjednete li se ikada u svoj naslonjač i mislite kako je u 80ima sve bilo bolje? Piva je bila duplo jeftinija, metal je još bio metal, a hororci su bili uistinu strašni? (E pa ja ne jer tada nisam postojao, no dobro…) Ovaj bend, album, ovih 19 pjesama moglo bi vas odvesti u prvo gledanje nekog slashera, prvi “Petak 13” ili prvu “Muhu“, jer je ova kolekcija thrash/grind/punk/hair/death/thrash delicije kao dobra stara kolekcija VHSova, znate što će se dogoditi u svima, ali ih svejedno vrtite dalje… Tako ovaj album ne daje nešto nevjerojatno revolucionarno i do sada neviđeno. SMG teško će dobiti naslov kultnog začetnika žanra, ali se svakako može svrstati u bolje surfere između granica tvrdo utabanih normi metalnih smjerova.

Glazba u ovom djelu uistinu vuče na crossover thrash, sa prljavim vokalima i jednostavnim ali plesnim dionicama na gitari i ritam sekciji. Moguće da su ovi dečki nastupili nekoliko puta prije odlaska u studio i svojim slušateljima dali priliku da izreagiraju na glazbu prije izdavanja albuma. Ova davno zaboravljena forma “sviraj live pa snimi” doživjela je mali procvat u rukama VHSa te je puno pomogla pri fluidnosti djela. Zz dobru snimku ubacuju samplove starih filmova pa se da razaznati gdje je glava a gdje je rep pjesmama genijalnih naziva kao što su “The Tastiest Chili in Texas” (najukusniji čili u teksasu) ili “Fornicating in the Furniture Store” (Općenje u dućanu namještaja).

Sve u svemu ovo je zabavno izdanje, koje koketira sa raznim žanrovima, što filmskim što metalnim, te puca na svima poznatu nostalgiju nalaženja starih nosača medija u šupi. Svakako vrijedno slušanja kada vam dosade “hitovi” koje vam je izbacio vaš omiljeni Vevo kanal na Youtubu.
VHS