Recenzija: Twilight Force – Heroes of mighty Magic

8. Rise Of A Hero
  9. To The Stars
  10. Heroes Of Mighty Magic
  11. Epilogue
  12. Knights Of Twilight’s Might
Izdavač: Nuclear Blast

Osjećate li se loše? Nadolazeće kiše i hladno vrijeme vas tjeraju u depru? Dosta vam je depresivnih i nihilističnih albuma koji vladaju metalom? Volite li power metal? Ako je ijedan od ovih odgovora da, onda ću vam odmah reći da novi album Švedskog Twilight Forcea je rješenje. Ne morate ni čitati dalje. Nabavite ga i ubijte tu depresiju u korijenu. Oh, tu ste još uvijek? Treba vam više od pukog imperativa? Ok.

Twilight Force je, kao što je gore napomenuto, iz Švedske. Sviraju power metal. Ne, power metal je slaba riječ- Sviraju EPSKI SIMFONIČNI POWER METAL (da, sa capsom) bez trunka ironije i samo sa ciljem čiste pozitive. Prije par godina izdali su svoj prvijenac Tales Of Ancient Prophecies koji je bio apsolutno fabulozan. Taj album me je uspio uvući u nekakav prekrasan, bajkovit svijet kojim vladaju zmajevi, hrabri avanturisti idu na epske questove i sve je to bilo prezentirano u 36 minuta glazbe koja bi se mogla nazvati Rhapsodyem na steroidima. Napokon, njihov najnoviji album je ugledao svjetlo dana i vrijeme je da ovaj hejter kaže što misli o njemu.

Prvo, artwork. Prvi je bio cheesy. Ovaj prestaje biti cheesy i ulazi u MAXIMUM OVERCHEESE teritorij sa svojom homoerotičnošću. Šalu na stranu, cover radi uz glazbu. A kakva je glazba? Joj, kakva je to glazba za uši naše.

Album počinje nevjerojatno snažno i pompozno sa pjesmom Battle Of Arcane Might. Simfonika nevjerojatno epskog karaktera, bubnjarske dionice koje savršeno rade u kombinaciji sa moćnim riffovima i taj herojski vokal. Minuta u pjesmi i refren melje sve pred sobom svojom čistom motivacijskom energijom. Da, energija je odlična riječ za ovaj album. Nevjerojatno su pjesme energetične i pozivaju na avanturu, evocirajući scene epskih fantazijskih bitaka u mašti slušatelja. Doista, ako ste u duši dijete ili ste strastveni igrač Dungeons & Dragonsa, ovaj album će vam sletjet ko budali šamar. Pjesma za pjesmom, ta prekrasna energija ne prestaje! Da napomenem kako je album gotovo duplo dulji nego prvijenac. Da, mogli bi ste se zapitati očita pitanja. ”Kako dovraga ta flambojantnost i cheese može zadržati slušatelja? Prvi je trajao samo pola sata pa je bio taman?” Iskreno, ni sam ne znam kako su dečki iz Twilight Forcea to uspjeli. Kad sve to završi, NEĆE vam biti dosta. Glazba je toliko nevjerojatno zarazna da doista dođe čovjeku žao što je gotovo.

Pjesme slijede nekakav logičan niz i ispunjene su različitim teatralnostima koji upućuju na različite dijelove ove prekrasne avanture. Čak štoviše, svaka pjesma je podulja. There And back Again se nalazi na pola albuma i traje preko 10 minuta. Ni ostale pjesme nisu ništa kraće, sve se vrteći u tom nekom prosjeku od 5 minuta po pjesmi. Nevjerojatno je pohvalno što ekipa u bendu doista zna kako svirati i čine svaku pjesmu pamtljivom sa odličnim solažama i ugođajem.

Također, zgodno je napomenuti kako je Joakim Broden iz sveprisutnog Sabatona opet prisutan i to opet na posljednjoj pjesmi, baš kao i na prvijencu. Njegov bariton odlično se poklapa sa visokim vokalom Chrileona.

Sve u svemu, Twilight Force, ako dosad nije bilo jasno, je odradio ovo maestralno, napravivši album koji je još pompozniji i epskiji nego prvijenac. Dulje, sa duljim pjesmama, boljim konstrukcijama i čistom pozitivom koja ne prestaje, čine ovaj album jednim od ponajboljih ove godine, barem u power metalu. Gloryhammer je usporediv, ali oni su ironični i dosade nakon jednog trena. Twilight je isto neozbiljan, ali tu neozbiljnost ipak začinjuju sa konkretnom fantasy pričom i prekrasnom glazbom. Apsolutna preporuka svima, a pogotovo fanovima bendova kao što su Rhapsody, Fairyland, Crystallion, Dragonland, Dionysus i ostalima kojima je dosta te vražje depresije i nihilizma koji se gura svugdje. Uživajte.