Recenzija: Thy Art Is Murder – “Holy War”

7. Emptiness
  8. Violent Reckoning
  9. Child Of Sorrow
  10. Naked And Cold
  11. Vengeance (bonus pjesma samo na CD-u i ploči)
    Izdavač: Nuclear Blast

Ukoliko vam je muka od bendova koji već odavno žive na staroj slavi i konstantno vrte jedne te iste priče, preporučujemo Vam da poslušate treći studijski materijal australskog sastava Thy Art Is Murder. Problem može nastati jedino ukoliko niste ljubitelj deathcore zvuka jer je “Holy War” četrdesetominutna doza sirovog i pomalo ekstremnog deathcora koja vas udara ravno u čelo. Da su ovi momci itekako bijesni i nezadovoljni svijetom koji nas okružuje jasno je već od uvodne pjesme “Absolute Genocide” na koju se odlično nadovezuju “Light Bearer” i naslovna “Holy War“. Slijede ih “Coffin Dragger“, zatim numera o ljudskim parazitima “Fur And Claw” te “Deliver Us To Evil“.  Osim pjesme “Naked And Cold“, koja zatvara standardno izdanje albuma, vrijedi izdvojiti i numeru “Violent Reckoning“. CD i vinil izdanje albuma obogaćeno je i jednom bonus pjesmom pod nazivom “Vengeance“.

Što se tiče same svirke “Holy War” je prožet klasičnim deathcore instrumentalizmom iskombinarim sa melodičnim elementima, ali i solažama u kojima se osjeća primjesa orijenta. Kompletan materijal je inače dosta mračniji i brži u odnosu na nihova prethodna izdanja, EP “Death” (2008) i albume “The Adversary” (2010) i “Hate” iz 2012. godine.

Sa omota albuma, za čiji je dizajn zaslužan Thomas Savage, smiješi nam se morbidni bombaš-samoubojica klinac koji je u stvari slikoviti prikaz djece kojoj su od malih nogu religijske vrijednosti usađene na pogrešan način i koja su zbog toga poslana u smrt bez razloga. Zbog ovog omota imali su problema sa plasiranjem materijala na tržište, pa su ga morali prilagoditi željama trgovaca i distributera. Mi smo se ipak odlučili da vam u ovoj recenziji predstavimo njegovu necenzuriranu verziju.

Postavlja se pitanje zašto bi baš ovaj album trebao biti značajan za današnju metal scenu u najezdi gomile bendova deathcore usmjerenja? Pa prvenstveno radi svoje iskrenosti, brutalnosti i liričke poruke koju nam šalju ovi momci iz Sidneja. Sa ovim albumom Thy Art Is Murder objavljuju svoj “sveti rat” rasizmu, homofobiji, pedofiliji, okrutnosti prema životinjama i svim zlim stvarima koje se kriju iza vjerskog imuniteta, indoktrinacije i neznanja. Ovo je njihov glas humanizma izražen na poprilično ekstreman način i njihov doživljaj svijeta kojim vladaju politički podobni luđaci, nasilnici, religiozni licemjeri i vjerski fanatici.

U posljednje dvije godine Thy Art Is Murder su na području SAD-a svirali više puta nego bilo koji drugi australski bend iz bilo kojeg žanra glazbe. A kako zvuče uživo, imaće priliku da se uvjere svi oni koji 03. veljače naredne godine posjete zagrebačku Tvornicu u kojoj će nastupiti zajedno sa grupama The Architects i Parkway Drive. Do tada uživajte u “svetom ratu” ovih bijesnih Australaca.

Recenzija: Braco Kartal