Recenzija: The 11th Commandment – Food For Worms

7. Polluted
  8. Inquisition
  9. Imprisoned
  10. Food for Worms
  11. Left to Rot (Prayer)
Izdavač: Taurunum Records

Velika je čast za rođenog Zemunca da najavi novo izdanje mlade, ali sve aktivnije, izdavačke kuće iz Zemuna, pod imenom Taurunum Records. Sa druge strane, u pitanju je debitantski album, također relativno mladog, sastava poreklom iz Vranja.

Posle svega što sam mogao čuti tokom ovih pedesetak minuta muzike, izgleda da je jedanaesta božja zapovijed: “Sviraj Death Metal melodično i čini to dobro”. Šalu na stranu, ovdje se zaista radi o dobrom materijalu. Žanrovski opredijeljeni na nešto moderniju varijantu Švedskog Death Metal zvuka, ovaj dvojac se majstorski drži svakog pravila. Ne izmišljaju toplu vodu i, sasvim očigledno, ne lutaju po nepoznatom terenu. Vrlo dobro znaju što žele i kako to da pretvore u stvarnost. Melodični rifovi vladaju, praćeni pristojnom dozom brutalnosti koju većina bendova lako zaboravi u potrazi za ’lakim notama’. Izuzetno uklopljene gitarske solo dionice samo potvrđuju da se ozbiljno radilo na svakom aspektu pjesama. Veoma suptilan upliv klavijatura ukazuje na pažljivo vođenje računa o detaljima koji možda i nisu toliko očigledni, ali itekako utiču na kompletan utisak. Vokalna raznovrsnost je još jedna stvar na koju smo navikli od bendova ovog usmjerenja. Ubjedljiva vokalna izvedba, u kombinaciji sa pjevljivim refrenima će sigurno ovom bendu donijeti prepoznatljivost, kako na domaćem terenu, tako i u inostranstvu. Tekstovi obiluju otrovom ispljunutim u pravcu stanja u kome se prije svega naša država, ali i svijet generalno danas nalazi. Sve to ispraćeno odličnim rješenjem omota i dobivamo više nego lijep audio-vizualni paket vrijedan pažnje.

Kao nedostatke bih mogao navesti to da je produkcija mogla biti malo ’punija’. Da ne bude zabune, produkcijskim poslom se bavio vođa i idejni tvorac sastava Alex Krendor u svom studiju i odradio je sasvim solidan posao. Svaki detalj se veoma dobro čuje, sve je na mjestu, ali mi se čini da je sve to moglo biti podignuto na još viši nivo. Također bih naveo da je trajanje od preko 50 minuta malo razvodnilo izdanje, te pažnja ponekad popusti na samom kraju izdanja, što može biti problem, posebno za mlađe generacije naviknute na ’instant’ proizvode.

Sve u svemu, radi se o vrlo dobrom debiju, koji obećava još bolji nastavak. Momci imaju moju punu podršku, a trebalo bi da imaju i vašu, jer je itekako zaslužuju.