Recenzija: Sodom – Decision Day

8. Belligerence
  9. Blood Lions
  10. Sacred Warpath
  11. Refused To Die
  12. Predatory Instinct (bonus track za vinyl i iTunes edition)
Izdavač: Steamhammer

Sodom je bend kojeg ne treba posebno predstavljati. Njemački thrasheri svjetski su poznati i rijetko tko nije čuo stvari kao što su Nuclear Winter, Agent Orange pa čak i novije kao City Of God. Bez obzira s kojom fazom počeli, Sodom nikada nije imao pravo LOŠ album. Dok su drugi trešeri u 90-tima išli nekakvim groove vodama, Sodom je svirao prvo vrlo death metal inspiriran album, a zatim, ni manje ni više, nego punk (ta zanimljiva odluka je stvorila i Angelripperov side projekt imena Onkel Tom). Dolaskom njihovog istoimenog albuma iz 2006. Sodom je zadržao nekakav oblik vrlo stabilnog i konzistentnog stila. Kako to izgleda na Decision Dayu idemo vidjeti.

Pa, izgleda upravo tako. Decision Day je konzistentan album kakav se i očekuje od modernog Sodoma. Sam album počinje upravo kako treba. Pjesma In Retribution je odlični thrasher. Minijaturan uvod koji se gotovo iste sekunde pretvara u baražu nasilnih, moshavih riffova. Angelripper također pokazuje ili neku nostalgiju za davnim, black/speed vremenima ili starački šlajm u grlu jer su mu vokali mnogo više black metal inspirirani. Definitivno mračnije i nasilnije.

Također, pohvalne su i stalne promjene tempa i različiti ugođaji koji se izmjenjuju kroz pjesme. Svaka pjesma je različita na svoj naćin. Pohvalio bih Sacred Warpath i Caligulu, recimo. Who Is God? je također vrlo skakutava i zabavna pjesma.

Ovaj album nema nekih pretjeranih boljki. Produkcija je možda malo tiha. Čak bih se usudio da je bubnjarska sekcija možda malo neinspirirana, ali je to ipak thrash. Najveću boljku bih naveo kako nema nekih pretjeranih stand out pjesama. Ima, ali to nisu stand out pjesme za mlačenje nego su više sporijeg, atmosferičnijeg tipa. Izuzev toga, sam album je poprilično, kako sam naveo na početku, konzistentan i neuvredljiv u tome koliko je ok. Rekao bih da je malo lošiji od In War And Pieces ali ne pretjerano.

Sve u svemu, Decision Day je tipičan primjerak novog Sodoma. Konzistentan i kvalitetan thrash koji je dovoljno nabrijan da ne bude komercijalan, a opet dovoljno nepristran da bude prihvatljiv vrlo širokom luku slušateljstva. Vrlo ugodne pjesme različitih tipova osigurava da će se ovaj album svidjeti fanovima sporijeg thrasha kao recimo Pessimist, ali i onog bržega, kao recimo Bio-Cancer i starijim fanovima Sodoma kojima se svidio M-16. Ako niste bili fan self titled opusa, ne vjerujem da će vam se ovo previše svidjeti osim možda pjesme, dvije u najboljem slućaju. Preporučujem, vrlo solidno djelo.