Recenzija: SHACKLΣS – Lifeless Paradise

8. Caustic Mess
  9. Ravenous
  10. Hoard The Rage
  11. Decrepitude Awaits
  12. The Scenic Route Of Horrors
Izdavač: samostalno

Dance scena je poprilično nezastupljena u zadnje vrijeme. Zato je došao novi album Shacklesa, grind/hardcore benda iz Australije, da malo raspleše vaše zahrđale bokove. Dakako, Shackles nije nikakav pop ili dance nego prava, skakutava grindčina kakva se ne viđa često. Album je izdan 3.3.17., a Shackles inače ima 6 izdanja nemilosrdnog grindanja. Bez neke pretjerane daljnje diskusije, idemo na glavnu stvar, a to je ovaj definitivno najrasplesaniji album u 2017.

Odmah je jasno što se ovdje sprema. 12 pjesama, 16-17 minuta materijala, crno bijeli cover art i nihilistična estetika upućuju da će ovo biti jedno krvavo iskustvo. Prve sekunde su ispunjene cviljenjem mukom naštimanih instrumenata i Lifeless Paradise odmah pokazuje svoje adute. Nevjerojatno catchy melodije! Ovo poziva na mosh bez prestanka i bez milosti! Čisti rokenrol kojega nije briga za kojekakve tehnikalije i prepucavanja. samo čista, sirova zabava, upravo onakav kakav grind treba biti (gledam u tebe, novi Wormrot). Pjesme prolaze nevjerojatno glatko, kao metci iz mitraljeza, koseći sve pred sobom u krvavom valu soničnog nasilja. Kao svaki pravi grindcore, pojedinačne pjesme su nebitne. Ovo djelce se sluša u komadu, odpočetka, kao jedna velika pjesma, bez ikakvih nepotrebnih pauzi ili prijelaza koji bi samo usporavali cijelu priču.

Loše strane? Iskreno, loše je to što album nikako nije pamtljiv sam po sebi. Da, izuzetno je nasilan i catchy i zasigurno će te ga zapamtiti po tome. Međutim, album ne nudi osim toga apsolutno ništa što bi ga učinilo drugačijim od ostatka. Same pjesme nisu pretjerano različite i prate uglavnom iste formule sa drugačijim melodijama. Album unatoč tome uspijeva ne biti dosadan. To je izuzetno bitno, a duljina od 17 minuta savršeno mu odgovara jer ste pod tolikim utjecajem nasilne glazbe da se jednostavno ne stignete dosađivati.

Sve u svemu, Shackles je odradio maestralan posao sa ovim albumčićem. 12 pjesama čistog skakutavog grinda će vam zasigurno popraviti dan. Ne preporučuje se slušati u autu osim ako imate neku potrebu završiti u crnoj kronici zbog vožnje debelo preko ograničenja. Za sve ostalo, nabavite pod obavezno. Košta 10 australskih novaca što je ravno 50 kuna.

Glazba: 4.3/5
Omot: 3.6/5