Recenzija: Sekhmet – Spiritual Eclipse

5. Die For Your God
  6. Fanatical Worship
  7. The Doctrine Falls
  8. Death Is The Law
  9. Funeral Bitch (Marduk cover)
Izdavač: Werewolf Productions

Mnogo je Čeških bendova prošlo kroz moje uši tokom godina i jedino što se od njih uvijek može očekivati je nešto potpuno neočekivano. Zvuči pomalo čudno, ali je apsolutno istinito. Kojim  god žanrom se bavili uvijek će dodati nešto što inače nemate priliku da čujete. Neki put to i ne uspe baš najbolje, ali zato neki put Sekhmet izbaci novi album i pojasni kako to otprilike treba da zvuči.

Sekhmet postoji već skoro 15 godina i ovdje pišem o njihovom petom po redu albumu uz brojna split izdanja koja su izašla tokom godina. Kao i do sada, ova petorka svira Black Metal i tu bi se recenzija završila da nije tog Češkog faktora koji cijelo izdanje čini nesvakidašnjim i dodaje boju inače crnom žanru. Ono što su mnogi Češki bendovi ’patentirali’ prethodnih desetljeća je taj neki disonantni prizvuk koji kad se pridoda na klasičnu Skandinavsku verziju žanra donosi posebnu atmosferu koju apsolutno ni jedan bend van njihove zemlje nije nikad uspio pronaći. Ako ste imali priliku slušati Maniac Butcher sve će vam biti jasno. Nešto slično nam prezentira i Sekhmet. U pitanju je hladan, oštar Black Metal zvuk obogaćen kompleksnim aranžmanima kroz koje se primitivne dionice na gitari kombiniraju sa efektnim korištenjem solo gitare kao instrumenta koji ne iskače samo kad treba odsvirati solažu (mada i njih ima u pristojnoj količini) već se odlično uklopi i u rif. Bubanj također ima svoje briljantne momente kad pomiješa ritam tako da vam se zavrti u glavi (posebno ako u tom trenutku mlatite istom). Sjajno istaknuta bas dionica će vas podsjetiti na Marduk, siguran sam. A i cjelokupan utisak će podsjetiti na Marduk. Ili na Master’s Hammer. Ili ipak Immortal? Inferno? Mogu ovako da razbijam glavu danima, ali nema poante, nije ovo nijedan od pobrojanih bendova, ovo je Sekhmet sa velikim ’S’ i kao takav ga treba promatrati. Album je konceptualan i, ako sam ja dobro ispratio priču, govori o usponu padu religije što je, iako ne baš originalan koncept, obrađeno na odličan način. Produkcijski se ovdje nema što zamjeriti, sve je na svom mjestu, sve se jasno čuje a pritom nije zaboravljeno da je ovo ipak Black Metal koji ne bi baš trebao zvučati čisto kao apoteka.

Sekhmet se vratio, ako mene pitate, jači nego ikada. Vjerujem da su ovim albumom napravili još jedan veliki korak naprijed i postavili pred sebe težak zadatak da taj nivo zadrže u budućnosti. Svako kome Black Metal teče u krvi mora nabaviti ovo izdanje, garantiram da se neće pokajati.