Recenzija: Olddwvrms – Ignobilis

Olddwvrms – Ignobilis

1. Deletere
  2. Amongst The Pines
  3. Scorn
  4. Hear Them Sing While They Burn
Izdavač: samostalmo

Bend OlddWvrms dolaze iz Belgije, nastali su 2014. godine te su nedavno izbacili svoj album prvijenac naziva “Ignobilis”. OlddWvrms žanrovski spada pod Blackened Doom/Sludge te kažu da će se njihova muzika svidjeti slušateljima bendova kao što su Amenra, Minsk, Monolord, YOB itd. Dečki vole mračnu tematiku vezanu za okultne stvari i rituale, vještice te uzdizanje nečastivog a sve je zajedno umješano u psihodeliju, duboku distorziju i dimnu zavjesu kanabisa.

Prvi doticaj sa albumom Ignobilis skreće pažnju na njihov uznemirujući cover art bez logotipa benda i naziva albuma na kojem se nalazi crtež nekakvog šumskog rituala sa vješticama koje očito uživaju u svom poslu. Sam album traje 41-min od kojih se sastoje četiri pjesme koje svojom duljinom vode kroz mračno i psihodelično iskustvo. Pjesme se sastoje od mantrajućih dijelova koji se ponavljaju u svojem distorziranom izdanju popraćene čvrstim ali jednostavnim udarcima bubnjeva.

Na trenutke između distorzije ubacuju uvrnute melodije koje podižu atmosferu kao u pjesmi “Amongst The Pines” što dobro funkcionira sa ponavljajućim dijelovima i čini pjesme zanimljivijim. Vokal je u pjesmama patnički vrisak ali izostavljen jer se pojavljuje na par navrata tipa u prvoj pjesmi “Deletere” za koju su snimili i video dok ostale dijelove popunjavaju nerazgovjetni krici muke.

Album je zanimljivo dijelo koje nas sporo provede kroz tamne puteve muke i zla ali sa već poznatim zvukom bez inovativnih dijelova ciljano za uho ljubitelja doom/sludge populacije slušatelja.

Ignobilis ali i ostale snimke benda možete pronaći i podržati svojom kupovinom na njihovoj bandcamp stranici te se i sami upustiti u ovo 41-minutno okultno iskustvo.

Tekst: Filip Kralj