Recenzija: Nicrotek – Lost Legends

5. Reflection
  6. Fog Flames
  7. Hanging Ropes
  8. The Shrine of the Sky
  9. 7 Days to the Abstract
Izdavač: Mindless Production

Azija je mjesto u kojem ne vrijede standardne norme što se tiču metala. Azijski power metal se trudi biti najbrži od najbržih, azijski thrash ima čudnu estetiku i zvuk. Kada sam naišao na ovaj bend iz Indonezije, doista nisam znao što očekivati. Lijep cover koji me je podsjetio na Horn i slične, prirodom inspirirane black metal bendove me je nagnao da malo istražim u što se upuštam. I imao sam što vidjeti! Ovaj one man projekt iza sebe ima 21 full length album (!), službeno se ne može smjestiti u specifičan žanr jer ga ovaj stalno mjenja. Vidljivo je to na estetici raznih albuma koji se izmjenjuju iz generične depresije u potpuno out there svemirske teme. Napomenimo da je 21 album izdao od 2013. do danas, upućujući da ovaj Indonežanin doista ima (viška) inspiracije.

Neka, bacimo se mi na njegovo najnovije djelo, a to je Los Legends. Album započinje vrlo ugodno i postavlja ton koji možemo očekivati od ostatka (koliko god bend avantgardan bio). Depresivna atmosfera sa dašcima pozitivnih synthova, industrialni način izvođenja pomiješan s punokrvnim black metalom te konstrukcije pjesama kakve se očekuju od blacka, znači, rifovi i dionice koje se ponavljaju u dubine beskonačnosti. Vokal je standardan i ne odskače od neke black metal norme.

Industrial/synth dionice su na momente, kao u Cosmic Baptism, vrlo catchy, pomalo kao iz nekakvog platformera. Ista pjesma se brzo razvija u doomy rif te poprilično zanimljive gitarsko-synth dionice. Generalno gledajući, Nicrotek je vrlo zanimljiva biljka te je očito da čovjek ima zanimljivih ideja. Neke od ovih pjesama su i više nego catchy u svojoj izvedbi, usudio bih se reći i precatchy za atmospheric/DSBM žanr. Cijeli album čudnjikavo odiše nekakvom nepoznatom atmosferom. Ona nije depresivna, baš naprotiv, atmosfera je to nekakve vrlo energetične avanture. S obzirom na ogromne količine ambient industriala i ine elektronike u glazbi, ovo je više kao koherentni soundtrack nego generični atmospheric album. To je vrlo bitno i jedan je od glavnih razloga zašto ovaj album odskače od većine ostalog shovelwarea koji mori black metal scenu.

Sve u svemu, Nicrotek je stvorio jedan vrlo zanimljiv i iznad svega jedinstven album. Nisam slušao njegov dosadašnji opus tako da ga ne mogu usporediti s ovim albumom. Ali mogu sa soundtrack radovima David Wisea i Evelyne Fisher. Vrlo zanimljivo i ne viđa se često. Definitivno preporučujem onima koji žele čuti nešto novo i divlje u svom black metalu.