Recenzija: Karizma – Smej se

8. Nema vremena
  9. Ne vredi plakati
  10. Smej se
  11. Dvojka
  12. Oluje

Izdavač: PGP-RTS

Vratila se Karizma… Ne znam što vi mislite o povratku odavno pokopanih bendova, ali meni je to uvijek sumnjiv posao. Kriza srednjih godina valjda udari u glavu sve te silne muzičare pa odluče da još jednom pokušaju. U današnje vrijeme čisto sumnjam da ima neke pretjerane materijalne koristi, posebno ne na ovim prostorima. Uglavnom suviše često to ispadne loše da je strah fanova sasvim opravdan.

Karizma je beogradski bend koji je nastao u drugoj polovici osamdesetih godina i u svoje vrijeme izbacio dva albuma koji su relativno dobro prošli kod publike, ali nikad nisu postigli status koji su postigli brojni njihovi suvremenici. I pored toga, baza fanova, koliko god mala bila, i dalje postoji i sigurno zadovoljno trlja ruke. Zadovoljno, prije svega, zato što je Karizma uspjela poslije više od četvrt stoljeća od posljednjeg albuma snimiti odličnog nasljednika.

Muzički zakopani duboko u osamdesete godine prošlog stoljeća, ali produkcijski našminkani po najsuvremenijim mjerilima, uspijevaju oživiti duh davno prošlih vremena. Ono što je krasilo najbolje godine poznatih Glam bendova lako se nalazi i na ovom disku. Fanovi bendova kao što su Motley Crue, Bon Jovi ili, na našim prostorima, Osvajači, moraju imati ovo izdanje u svojoj kolekciji. Sve je na mjestu, dobar, visok vokal, gitarske i klavijaturske solaže, odlični aranžmani, pjevljivi refreni koji se lako zakače u glavi… Na pozadini omota stoji da je album osmišljavan godinama i to se vrlo dobro čuje. Nije ovdje ništa zbrzano, svaki detalj je pažljivo proučen da bi se dobio kvalitetan proizvod.

Karizma novim albumom očigledno pokazuje da se dobar povratnički album itekako može napraviti, ako mu se pristupi na pravi način. Vješto prilagođavanje novom vremenu, a pritom ostajanje pri svom prepoznatljivom stilu je nešto što su ovi ljudi dobro prostudirali i ponudili nam odličan album. Sada samo ostaje da se nadamo da ovaj bend neće ponovo biti gurnut u stranu, jer to i ne zaslužuju. Ako budemo imali i malo sreće, možda se u nekom budućem vremenu pojavi još poneko izdanje.