Recenzija: Hellsodomy – Sodomy Is Nigh

5. Masochistic Molestation
  6. Menstruation Blood On The Pentagram
  7. Sodomy And Bloodshed
  8. Satanic Bloodlust
Izdavač: Barbarian Wrath
Godina: 2015.

Uh, koliko je teško napisati ovu recenziju… Da objasnim: ja volim slušati CD dok pišem o njemu. Apsolutno je nemoguće sjediti mirno i pisati o ovom izdanju! Nekoliko ljudi mi je preporučilo ovaj bend od kako je ovaj disk izašao, a onda mi se jednog dana gitarista/pjevač javio sa željom da mu recenziram izdanje. Sve se lijepo poklopilo i eto mene sad, ugasio sam glazbu i sad mogu napisati nekoliko riječi.

Zašto je nemoguće sjediti mirno? Svaki normalan metalac, bilo gdje na svijetu, na ovom disku ima pola sata intenzivnog treniranja vratnih mišića, vježbanja na air-gitari/bubnju i urlanja na sav glas (iako tekstova nema u omotu, može se provrištati refren). Ovdje imamo posla sa Death/Thrash Metal bendom imena Hellsodomy, koji dolaze iz Turske i “Sodomy Is Nigh” EP je njihov drugi snimak. Da stvar bude još ljepša, na CD-u se nalazi i kompletan prvi demo imena “Masochistic Molestation”. Hellsodomy odlikuje sve ono što je odlikovalo bendove koji su izmislili ekstremni Metal. Režeći rifovi koji putuju brzinom od 666 km/h, solaže koje je Kerry King zaboravio kako se prave još početkom 90ih godina prošlog vijeka, surovo zakucavanje bubnjeva, growl vokal koji podgrijava krv do ključanja, bas dionice koje pomjeraj unutrašnje ograne, a sve složeno u jednu ubitačnu cjelinu koja ne smije da ostavi ravnodušnim. EP je i produkcijski perfektno riješen, tako da se svaki ton jasno osjeti, a da pritom zvuk nije plastificiran kao da mašine sviraju. Za mali odmor zadužena je pjesma “Bring Them Chaos” čiji marširajući uvodni dio tjera da se osjetite kao da legije marširaju upravo prema vama i donose vam kaos iz naslova. U nastavku pjesma dolazi do svoje brzine i nastavlja se na audio destrukciju već priloženu u prethodnim numerama. Već napomenuti bonus demo snimak se pomalo razlikuje od novih stvari. Lako se primjeti da je bend u odnosu na stariji demo samo uznapredovao, postao za nijansu konkretniji u zvučnoj ponudi. Prvi demo sadrži i poneki Black Metal utjecaj, malo je siroviji produkcijski, ali se da naslutiti da su momci već od starta znali što hoće i kako to da izvedu.

Kao što sam već napisao, tekstovi nisu priloženi u bookletu, ali tematiku možete i sami da naslutite iz naziva pjesama. Ono u čemu booklet ne griješi je odlično vizualno rešenje omota za koje je zaslužan Cansin Gultekin.

Dalje riječi, vjerujem, nisu potrebne. Svako kome je stara škola Metal glazbe bliska srcu, svako tko još uvijek vrti rane snimke bendova kao što su Possessed, Slayer i njima slični, mora odmah provjeriti ove momke. CD bi trebalo lako nabaviti, iako je riječ o limitiranoj seriji (moj disk je pod brojem 194, a limit je vrlo prikladno određen na 666 kopija). Ja svoje rekoh i odoh ponovo da pustim CD.

Recenzira: Miloš Šebalj