Home News Recenzija: Forbidden Past – Usud

Recenzija: Forbidden Past – Usud

Forbidden Past – Usud

1. Mora
  2. Večiti Usud
  3. Čiča (Jagodinsko Pivo)
Izdavač: Jesboligakurac Records

Omladina napada! Dobro došli u debitantski studijski nastup benda Forbidden Past! Mladi Jagodinci izlaze na scenu, kako i dolikuje, demo materijalom, izdatim za sve produktivniju izdavačku kuću Jesboligakurac Records. Dakle, sad imamo manje-više sve činjenice. Pamtimo da se radi o mladim momcima i prvom snimku.

Forbidden Past svira Thrash Metal, nemačku varijantu istog. Od prvog do poslednjeg momenta (a nema mnogo momenata u deset minuta trajanja ovog materijala) iz zvučnika izbija Sodom, Kreator, Destruction. Osim poslednje koja se već naslovom može lako povezati sa bendom Tankard. Primitivan pristup komponovanju koji su gore pomenuti bendovi koristili osamdesetih godina prošlog veka vodi ovaj demo. Brzi, nemilosrdni rifovi, primitivne solaže u maniru ranih radova Kerry Kinga, jednostavni ritmovi i čvrst vokal karakterišu ovaj demo. Sasvim dovoljan opis svakome ko je imao priliku da čuje prve albume nemačke četvorke. Meni lično ne smeta sirovo kopiranje postulata žanra, posebno ako se ima u vidu da pamtimo da se radi o novom sastavu. Za prvi snimak ovo može da prođe. Mora se od nečega početi. Za svaki dalji pokušaj biće potrebno više. Pre svega, otklon od presviravanja već čutih rifova. Druga stvar koja lako zasmeta je vokal koji se takođe iz petnih žila trudi da zvuči kao Schmier, Angelripper ili kako se meni učnilo, Dača. Da se razumemo, radi se o kvalitetnom glasu, posebno u ovom žanru, ali pomalo isforsirani vriskovi kvare doživljaj. Produkcijski su vokali takođe mogli biti bolje uređeni, ili prosto rečeno glasniji. Pored toga, produkcija je solidna, jasno se čuje sve, međutim to je još jedna stvar na kojoj treba raditi u budućnosti.

Koji su krajnji dometi ovog benda teško je reći. Deset minuta je malo za konkretniju ocenu potencijala koji ova ekipa poseduje. Ostaje samo nada da ovo neće biti poslednje što smo od njih čuli i da ovo nije najkvalitetnije što oni mogu.