Recenzija: Evoked – Lifeless Allurement

1. Mangled, Torn & Eaten
  2. Swallowed by the Void
  3. Disintegrated Mind
  4. Tremendous Existence
  5. Lifeless Allurement
Izdavač: Go Fuck Yourself Productions

Još jednom se vraćam kroz vrijeme, negdje na kraj osamdesetih godina prošlog vijeka. Vraćam se u doba kad su ovakvi snimci bili redovna pojava. Kratak materijal (oko 18 minuta) snimljen uživo u studiju izdavačke kuće na kome kao session basista svira vlasnik izdavačke kuće izdat na ploči i sastavljen od tonova koji su od većine odavno proglašeni zastarjelim.

Evoked je duo iz Njemačke koji svira Death Metal i tu bi sav opis mogao biti završen da smo negdje u 1989. godini. U međuvremenu se mnogo toga izdešavalo na Death Metal sceni zbog čega se mora reći da ovo nije Slam, nije Brutal, nije Core, nije Grind, već običan Death Metal kakav su na svojim najranijim radovima prezentirali bendovi poput Possessed, Morbid Angel, Obituary i njima slični. Možda nije loše spomenuti ni Njemački Morgoth kad smo već u Njemačkoj. Uglavnom brzi, teški rifovi, pojačani čestim promjenama ritma, kratkim ali efektnim solažama, čvrstim vokalom kao i, što je možda i najvažnije u ovom žanru, turobnom atmosferom. Koliko god novijoj generaciji sirova produkcija može pokvariti užitak, ovdje ga dodatno poboljšava i zaokružuje priču na gotovo savršen način. Na sve to dodamo briljantan omot iz pera provjerenoga majstora Putrid Matt-a i dobivamo jedno skoro savršeno pakiranje za svakog ljubitelja starog dobrog Death Metala.

Za moj osobni ukus ovo izdanje je prekratko, mada je možda tako i bolje. Ovako ostajem žedan nastavka, a pritom sam dobio izdanje koje ne umara (ako ne računam konstantnu šetnju do gramofona da okrenem ploču) već udara pravo u glavu, punom snagom.