Recenzija: Disboskator – Terror in Dreamland

Disboskator – Terror in Dreamland

1. Passive Suicide
  2. Looking For Immortality
  3. The Impossible New Era
  4. Terror In Dreamland

Izdavač: /

Thrash je prilično univerzalan pojam otkuda god da došao. Temelji su odavna postavljeni i jednostavno nema smisla izmišljati toplu vodu. Dodaj previše i dobije se nešto što nije thresh, ne dodaj ništa i ostat ćeš ništa. Prilično zafrkana situacija. Talijanski Disboskator spada u tu drugu, nemilu, kategoriju thrasha. Terror In Dreamland je njihov debitantski EP izdan 16. srpnja 2015. Mogu li oni ponuditi nešto što će promjeniti nekako usmrdjelu thrash scenu, vidjet ćemo.

Odgovor je, pa, ne. Ovaj bend kroz svoje 4 pjesme ne nudi apsolutno ništa pretjerano vrijedno spomena. Akustični intro, sporiji  uvodni riff, galop, šutka, vokali koji malo više vuku na crossover ali ne previše, solo, završi, ponovi na slijedeče tri ali bez intra i sa malom promjenom poretka (druga pjesma, npr. nema mosh dionicu) i dobili ste ovaj EP. Sve je to odrađeno lijepo i korektno ali brate mili dosadno je i nezanimljivo. Nijedna pjesma nema ama baš ništa što bi ju učinilo pamtljivom. Pjesme su običan formulaičan thrash koji igra toliko na sigurno da graniči sa absurdnošču. Da su bar odradili svoje 4 pjesme loše pa bih imao što pljuvati, ovako je to odrađeno sve toliko OK da nema smisla. Sve je nekako ok, osrednje, nit loše, nit dobro. Totalno bez karaktera.

Sve u svemu, za ono što želi biti (generični thrash) EP je i više nego korektno odrađen. Stvar je što je obavljen prekorektno, bez ikakvih odstupanja od normi, bez ikakvih pravo zanimljivih riffova, a ni sama struktura pjesama nije pretjerano zanimljiva. Nažalost, Disboskator spada u onaj nemili limbo bendova koji su toliko osrednji i ok u svojoj izvedbi da jednostavno ih nema smisla slušati. Ima stotine bendova koji su taj đir učinili bolje, a opet ima i toliko lošijih bendova koji svojom lošom izvedbom bar izmame osmijeh, a ovim momcima ne uspijeva niti to. Možda zabavno na liveu, ali ovako u studijskoj formi bend nema smisla.
E, i da, cover artwork me je iskreno nasmijao tako da, evo, ima nešto pozitivno. Poslušati ako volite random obskurni thrash koji se uopće ne trudi biti originalan. Inače izbjegavati.