Recenzija: Deranged – Defacing World

4. Destructive Judgement
  5. Twist in Vice
  6. Enter to Reality
  7. Puppies and Friends (Atrophy cover)
  8. Enter to Reality (live)
Izdavač: Hell Productions

Očekivao sam mnogo više. Riječima jednog bivšeg Punk benda “godine provedene zakopan ispod zemlje” naučile su me što znači Južnoamerički Metal i što da očekujem kad ubacim disk benda koji dolazi iz Čilea. To sam otprilike i dobio, ali na kraju mi se čini kao da sam dobio demo iz 1984. godine nekog benda koji nikad nije ni dogurao dalje od tog demo snimka.

Deranged je tek dvije godine star sastav koji pokušava svirati Thrash Metal, što uz dodatak faktora da dolaze iz Južne Amerike znači da sviraju prljav Thrash uz pristojan prizvuk ranog Death Metal zvuka. To je sve u suštini točno uz opasku da se povremeno poigraju i sa Crossover-om. Ono što ovaj bend čini nedoraslim zadatku je činjenica da se jako lako pogube u brzim dionicama. Djeluje kao da svaki instrument svira nekim svojim tempom, a u isto vrijeme svi različitim, uključujući i vokal koji obilato skraćuje stihove da bi uopće stigao do sljedećeg na vrijeme. Naravno, sve to mnogo bolje zvuči u sporijim momentima, koji pritom i vuku najviše tog Hardcore prizvuka. Od produkcije se ne može (niti se ikad moglo) mnogo očekivati kad su Čileanci u pitanju, tako da joj ne bi pridavao mnogo na značaju. Ono što najviše para uši je kriminalno loše korištenje engleskog jezika. Poruka od mene mlađim (pa i starijim, zašto da ne) bendovima: ako ne znate dobro pisati engleski (pa još pritom imate pjevača koji ne zna govoriti na istom), koristite materinji jezik jer ćete dobiti na faktoru misterije, a pritom se nećete brukati objavljivanjem ovakvih tekstova. Još jedna stvar koja se nikako nije smela naći na ovom izdanju je treća po redu numera koja je nekakav polu-akustičan instrumental i ne služi apsolutno ničemu. Gledano sa pozitivne strane, rifovi su sasvim pristojni, kao i solaže, a vrijedi pohvaliti i bubnjara koji je čini se jedini ovdje na visini zadatka (iako ga niko ne prati, a i bubanj mu je dosta loše produciran).

Ako ste u situaciji da poslušate jedan loš pokušaj Sepulturinog demo snimka, samo naprijed, ovo je disk za vas. Ako vas interesira Čileanska Metal scena (a treba da vas interesira jer je zaista odlična) probajte Kratherion, Evil Attack, Demonic Rage da nabrojim tek njih par. Vidjeti ćete da se i tamo pravi odličan Metal.