Recenzija: Beorn – Time to Dare

7. Galaxy In flames
  8. Phantom Ship
  9. Ray Of Hope (Incubus Ex Abyssus)
  10. The Beast
  11. Coming Home

Izdavač: SoundAge Productions

Katkada svi mi trebamo dozu neozbiljne i ugodne glazbe s kojom možemo staviti mozak na pašu i opustiti se. Nakon teškog Panopticona, Beorn je došao kao naručen sa svojim debitantskim albumom imena Time To Dare. Symphonic power metal sa piratskom estetikom i to još iz Rusije. Ovo mora biti dobro. Sad, dali je dobro? Idemo vidjeti.

Iza zgodnog covera se nalazi 11 pjesama relativno neozbiljnog powera koji iznenađuje svojom malo, takoreči, proširenom tematikom. Beornova tematika su SVEMIRSKI pirati. Zanimljiva ideja ali pomalo (čitaj: puno) gimmicky. Album započinje ugodnim i nabrijavajućim orkestračlnim introm koji sasvim solidno odrađuje svoj posao pripremanja na ono što slijedi. Sa pjesmom Riders Of The Sky, bend pokazuje svoje adute odmah solidnom kombinacijom synthova i galopirajućih riffova. Vokalno se izmjenjuju muški i ženski vokal te, kako u kojoj pjesmi, jedan vokal uvijek dominira dok se drugi katkad ubaci. Ženski je češći dosta i on je odrađen vrlo solidno sa podosta epskom vibrom. Cijela pjesma slijedi standardne sympho power metal klišeje sa prilično dobrim synth solom.

Već slijedeća pjesma, Star Ocean, pokazuje neke zanimljive ideje, kao gotovo 8 bitni intro. Ostatak se drži ustaljenog mid pace ritma pa čak ubaci i pokoju groovy bass dionicu što je pohvalno. Ostatak albuma se, kao što sam napomenuo, drži ustaljenih power metal ideja. Pohvalio bih pjesme Chest Of Deadman, Galaxy In Flames te završnu Coming Home koja fino zaokružuje album.

Sada, loših stvari i nema previše. Growlani vokali u jednom trenutku su se činili prilično neprikladnima i bezveze ubačenima (cijeli album ima možda desetak sekundi prosječnog growla na pjesmi Galaxy In Flames koju, na sreću, spašavaju njene druge, pozitivne osobine). Neke pjesem, također, ostavljaju dojam fillera i nemaju baš nekih pretjeranih osobina. Album, naime, ima uz prvu pjesmu još dvije orkestralno-instrumentalne kompozicije Space Invaders i Ray Of Hope. One nisu loše ali nakon prvih 2-3 puta će te ih preskakivati.

Generalno, album osim svoje malo tweakane estetike, nema ponuditi neku pretjeranu originalnost osim u par slućajeva. Sve je to nekako viđeno i ako tražite nešto novo, to ovdje nećete naći. Međutim, bend je ipak igrao na siguran teritorij i svoju namijenjenu publiku će zasigurno razveseliti, a ako neće biti zapamčeni po glazbi, onda će sigurno po tematici i činjenici da su iz Rusije.

Sve u svemu, Beorn je odradio i više nego korektan posao u svojoj namjeri da nam predstavi zabavan power metal. Nekoliko balada, nekoliko brzih za razbacivanje, pokoji instrumental za cjelokupnu atmosferu i zabava je zagarantirana. Ovaj album je i više nego solidan te ako ste fan bendova poput Rhapsody, Twilight Force i nezamjenjivog Alestorma, zasigurno će te uživati u ovoj svemirskoj avanturi. Preporuka.