Recenzija: Angelgoat – Primitive Goat Worship

5. Primitive Goat Worship
  6. Arising from the Black Mass
  7. Unholy Horn Impalement
  8. Zora Antihrista
  9. Eternal Damnation of Christianity
Izdavač: Grom Records

Čuda se rijetko dešavaju, ali se ipak ponekad dogode. Novi album Angelgoata je pred nama! Osam godina nakon debitanstkog U Slavu Satane, stigao je “novi” materijal. Riječ novi je pod navodnicima, jer se radi o desetljeće starom materijalu koji je najzad snimljen i spakiran u pola sata primitivnog obožavanja jarca.

Ako neko nije sa slike, imena benda, albuma ili pjesama shvatio, Angelgoat svira sirovi primitivni black metal na temeljima zvuka nastalog prije skoro 30 godina. Masivno oslonjen na tradiciju skandinavskog black metala, bendova poput Darkthrone, Beherit, Bathory uz jasan utjecaj američkih veličina kao što su Profanatica ili Judas Iscariot. O potrazi za originalnim izrazom ovdje ne treba ni govoriti. Nije ovo takav bend. Angelgoat već dosta dugo odaje počast ranim radovima proslavljenih predstavnika žanra zbog čega sam siguran da će onima koji takav zvuk preferiraju ovaj CD biti pun pogodak. Jedino o čemu bi se ovdje moglo diskutirati je činjenica da je novi album za nijansu suroviji od svog prethodnika. Pravac koji je naslućen prije dvije godine na demo snimci koji je najavljivao ovo izdanje, ovdje je samo potvrđen. Primitivni rifovi poklopljeni solidnom ritam sekcijom i tekstovima namijenjenim veličanju njegovog paklenog visočanstva su ono što vas očekuje u ovih pola sata. Čak je i minimalistički omot sklopljen u najboljoj tradiciji bendova prve polovine devedesetih godina.

Imam dojam da je drugi po redu dugosvirajući snimak ovog benda idejno nešto slabiji od prethodnika. No, to sve ipak ne ublažava činjenicu da je Angelgoat, barem kada je u pitanju ovakav zvuk, daleko iznad prosjeka i još dalje od mnogo prepoznatljivijih imena na sceni. Pritom sam siguran da će me Unholy Carnager, idejni vođa i tvorac ovog benda, u to uvjeriti već sljedećom snimkom koju očekujem svakako prije 2025. godine. Valjda je radio nešto sve ove godine dok je čekao da ovo izdanje ugleda svjetlost mjeseca.