Recenzija: Europe – Walk the Earth

6. Wolves
  7. GTO
  8. Haze
  9. Whenever You’re Ready
  10. Turn To Dust
Izdavač: Hell & Back Recordings (Silver Lining Music)

Na prvu, kada sam pustio album nisam bio siguran da li sam pustio Deep Purple ili zadnji album benda Europe. Sad to može svatko shvatiti na svoj način jer i meni je bilo poprilično čudno i nekako nejasno da bend poput Europe se toliko priklonio zvuku i stvaralaštvu već spomenutog Deep Purplea. Međutim, kada pročitate izjave samog Tempesta jasno vam je da bend jednostavno ide putem koji njemu odgovara i to je pokazao na ovom albumu. Kada sve ove nabrojene stvari maknemo sa strane, ovo je jedan odličan, zreo album. Svakako ne smatram da i prijašnji albumi nisu zreli, čak su i više u svom nekakvom originalnom smislu.

Cover je radio Mike Sportes i samim izgledom covera band je vjerojatno želio još više podsjećati na vrijeme u koje su otputovali s glazbom. Ili, i oni vide svijet kao piramidu s okom na čijem vrhu sjedi onaj koji nam vuče konce i pušta nas da mislimo kako možemo šetati gdje želimo i kako želimo.

Početna pjesma odlično otvara album i sa zvukom Hammonda odmah se osjeti taj povratak. Međutim, predrefren se ipak malo previše veže na DP s kojima idu na UK turneju. Ima još nekoliko mjesta na albumu koja nedvojbeno podsjećaju na DP, ali svakako to mi nije dalo razlog da album prestanem slušati. Svaka pjesma ima pjevan , “catchy” refren pa i The Siege ima takav refren uz moćan rif. Kingdom United uz Whenever You’re Ready su najkraće pjesme na albumu (imaju istu minutažu) i svakako im ništa ne nedostaje. Žešće su s pamtljivim bržim melodijama s tim da Whenever You’re Ready ima onu dobro poznatu hard rockersku vožnju od početka do kraja. Da se mi vratimo na laganu pjesmu Pictures koja smiruje situaciju nakon Kingdome United. Rekli bi oni stariji još jedan dobar sentiš, jer dobre sentiše jedino metalci i hard rockeri znaju raditi. Election Day, simbolizira li što ovaj naslov – to ću vama prepustiti, ali svakako majstori znaju posao. I ovdje se ponovno pomalo naslanjaju na Deep Purple, ali refren im sve oprašta. Odlična pjesma koja vas također vozi do samog kraja. Wolves ima orijentalni prizvuk, a vokal pogotovo podsjeća na Gillana. Mračnija je od svih ostalih pjesama s albuma. Gto je standardna vožnja bez iznenađenja s catchy refrenom. Haze je na albumu “najteža” pjesma s konstantnim efektom na glasu i teškim rifom. Whenever You’re Ready odlično dođe da vas razbudi iz “teškog sna”. Za kraj albuma su ostavili sjetnu, da ne kažem laganu Turn To Dust. Odlična atmosfera za kraj s naglašenim Hammondom kao na samom početku albuma.

Zanemarite zvukove nakon zadnje pjesme 🙂

Uživajte!!