Recenzija: Cojones – Resonate

4. Opium
  5. Rocker
  6. Build a Home
  7. Pilgrimage
  8. Resonate
Izdavač: PDV records

Bend koji je kriv za žestoko djelovanje na području promocije stoner/doom i desert rock glazbe, Cojones, izdaje novi album. Njihovu priču, ako vam nije poznata, možete u vidjeti u Sonic Doom: The Movie dokumentarcu.

Izdavač već neko vrijeme nije Sonic Doom, ali na scenu stupa PDV records, nova izdavačka kuća rame uz rame s poznatim Pozitivnim Ritmom koji je primjerice organizirao Seasplash festival. Tako će i danas organizirati predstavljanje novog albuma Cojonesa pod nazivom “Resonate“.

A što se albuma tiče, najbolje bi vam bilo otići danas u Pločnik, u Međimurskoj ulici kako biste ga mogli preslušati uz druženje s bendom. Sama koncertna promocija će se održati 05.11.2016. u Tvornici. Zapravo zavidim svima jer sam u nepovoljnoj situaciji, ali ću nadam se imati prilike čuti ga live. Album je bomba. Ovaj puta nešto više psihodelije ima u njihovom zvuku, a i primjećujem svojevrstan tribal feeling kojeg sam pripisivao inače dub izvođačima.

Upravo ta raznovrsnost koja se čuje u njihovoj glazbi, bilo to nešto što podsjeća na alternative metal kao System of a Down ili Soundgarden, Om-ovski sveti meditativni zvuk ili žestina Kyuss riffova – kod Cojonesa je taj zvuk zemljani, tvrd i opipljiv. Nije šizofreničan i van vlastitog tijela kao Color Haze nego čvrsto stoji na sve četiri.

U startu nas album raspali i postavi razinu, da bi kroz klasično jahanje u stilu Monster Magneta i Soundgardena dovukli slušatelja u čudan, psihodeličan svijet pjesme “Pilgrimage“, da bi sljedeća “Resonate” lagano gurnula čovjeka k svijesti i vratila ga nježno u stvarnost. Cijeli album ostvaruje sanjivo putovanje u glavi slušatelja prilično konzistentno i isplanirano. Album me iskreno oduševio jer su toliko raznih utjecaja uspjeli svesti pod svoj zajednički nazivnik.

Album definitivno zrači zrelošću samih autora koji su do sada svirali prilično puno i svugdje. Načuli su se i sami glazbe, svirali su često, vidjeli svijeta i skupili iskustva. “Resonate” je očito upio sva ta iskustva i emocije članova jer su složili nešto po svom, kako oni doživljavaju tu glazbu. Moram također istaknuti da je i cover nenormalno kvalitetan. Sam dizajn cd-a i boje korištene na ultradetaljnom psihodeličnom crtežu su monokromatske smeđe nijanse, a oslikava ekosustav kao sastavni dio čovjekove glave u kojoj mnoga čudna i poznata bića stanuju. Svaka čast autorima Andru Giuniou te Stipanu Tadiću, vidljivo je da je dosta truda i ljubavi uloženo u stvaranje ovog albuma i svaka im čast na tome.

Tako da, nakon turneje po festivalima gdje su svirali s velikanima poput Karma to Burn, Greenleafom, Elderom i mnogim drugima, a sad će svoj album u cijelosti predstaviti u Pločniku u Zagrebu. Posjetite, uživajte jer nećete imati drugog izbora, ako se tamo zateknete.